عمران زاده: به هواداران نیاز داریم !

عمران زاده: به هواداران نیاز داریم !




 

 


عمران زاده: به هواداران نیاز داریم !


تاریخ : شنبه ،
29 بهمن 1390

مدافع تيم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد شنبه با حضور پرشور هواداران اين تيم در استاديوم آزادي يک حماسه ملي رقم مي خورد و استقلال به مرحله بعد ليگ قهرمانان صعود مي کند.


حنیف عمران زاده در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، اظهار داشت: دیدار فردای استقلال و الاتفاق یک بازی ملی است. می خواهیم فردا با حضور هوادارانمان یک حماسه ملی را رقم بزنیم و با اقتدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.
وی افزود: به نظر من حق ایران است که 3 سهمیه در لیگ قهرمانان داشته باشد. این موضوع باعث شده بازیکنان انگیزه زیادی برای برد داشته باشند. ما نمی خواهیم در AFC CUP"" بازی کنیم و حقمان است که در لیگ قهرمانان حاضر باشیم.

مدافع تیم استقلال با بیان اینکه الاتفاق تیم ضعیفی نیست افزود: ما فیلم بازیهای این تیم را دیده‌ایم و برخلاف آنچه گفته می شود الاتفاق ضعیف نیست. فکر نمی کنم شکست دادن این تیم کار آسانی باشد و ما باید بدون روی آوردن به بازی احساسی به دنبال کسب 3 امتیاز باشیم.
وی گفت: به اعتقاد من کلید این بازی حساس دست تماشاگران استقلال است. آنها باید بیشتر از بازی با ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. ما برای صعود به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. امیدوارم فردا استادیوم آزادی را مملو از تماشاگر ببینیم.

عمران زاده در پایان افزود: اگر هواداران از ما برد و صعود می خواهند به آزادی بیایند. ما در شرایط دشوار و با مصدومان زیاد به مصاف الاتفاق می رویم اما از هیچ تلاشی برای برد دریغ نمی کنیم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل